Kleding

Hoe werkt het met de kleding?

Vanaf seizoen 2023-2024 verandert de opzet van het kledingpakket. In de afgelopen algemene ledenvergadering van 28 juni j.l. 2023 heeft het bestuur toegelicht dat het huidige kledingsysteem niet meer hanteer en draagbaar is. Het huidige systeem legt een te groot beslag op een kleine club vrijwilligers, lange wachttijden leveringen en te vaak wordt kleding kwijtgeraakt. Stijgende kosten over vrijwel de gehele linie en de hoge steeds terugkerende kosten voor aanschaf van nieuwe kleding is niet meer draagbaar voor de vereniging.

Wat houden de wijzigingen in:

• De huidige kledinglijn blijft gehandhaafd, dit betekent dat er niet direct een nieuw kledingpakket aangeschaft hoeft te worden wanneer de kleding nog in orde is.
  • Het eerste elftal wordt door de vereniging voorzien van wedstrijdkleding
  • Trainers worden door de vereniging voorzien van kleding
  • Nieuwe leden moeten zelf een kledingpakket aanschaffen

Alle leden dienen vanaf dit moment zelf de voorgeschreven kleding aan te schaffen:

– Wedstrijd broekje (incl. R.K.V.V. De Leeuw logo) | JAKO SHORT MANCHESTER 2.0 VERPLICHT
– Wedstrijd sokken | JAKO KOUS GLASGOW 2.0 VERPLICHT
– Trainingsjasje (incl. logo) | JAKO POLYESTERVEST CLASSICO
– Trainingsbroek | JAKO POLYESTERBROEK CLASSICO
– Tas (incl. logo) | VRIJE KEUZE UIT SPORTTAS OF RUGZAK CLASSICO/STRIKER
– Thermoshirt voor wedstrijden (senioren) | JAKO SHIRT COMFORT 2.0

Het is NIET toegestaan met een ander merk/clublogo te voetballen. Alle voorgeschreven kleding dient aangeschaft te worden.

Aanschaffen van de clubkleding doe je bij Hendriks Mode Heerlen. Dit kan fysiek in hun winkel of je besteld online via onze webshop knop bovenin of via www.hendriksmodeheerlen.nl/teamshop-de-leeuw. Zij bieden deze kleding expliciet aan onze vereniging en leden aan met speciale Leeuw prijzen. Wanneer je Hendriks Mode Heerlen fysiek bezoekt, vergeet dit dan niet te vermelden aan de kassa om de leeuwprijzen te ontvangen*.

*de leeuwprijzen zijn enkel van toepassing op Jako artikelen en zijn uitgesloten van overige acties en/of kortingen.

Jeugdfonds Sport & Cultuur

Wil je kind graag op voetbal, maar is er thuis te weinig geld? Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt!

Zij betalen voor kinderen en jongeren de contributie en eventueel de spullen zoals kleding en schoenen.

Zo werkt het:

1. De aanvraag voor een bijdrage wordt gedaan door een intermediair (bv een leerkracht, buurtsportcoach, schuldhulpverlener of medewerker sociaal wijkteam);
  2. De intermediair doet, in overleg met jou, een aanvraag;
  3. Je hoort binnen 3 weken of de aanvraag goedgekeurd is;
  4. Na goedkeuring kun je je kind aanmelden bij de sportclub waar je kind op les wil;
  5. Het jeugdfonds betaalt de contributie aan de vereniging. Je ontvangt zelf geen geld.

Let op: er moet ieder jaar een nieuwe aanvraag gedaan worden.

Zo vind je jouw intermediair

Een intermediair is bijvoorbeeld de meester, juf, buurtsportcoach, vrijwilliger leergeld, schuldhulpverlener of medewerker sociaal wijkteam. Kun je geen intermediair vinden? Neem dan contact op met het Jeugdfonds bij jou in de buurt. Zij kunnen je verder helpen.

Home | Jeugdfonds Sport & Cultuur (jeugdfondssportencultuur.nl)